Hier zat het reservewiel vast. Het zat te ver naar achteren en bij een 'holletje op'  raakt het te snel de grond. 
Oude gaten weggewerkt en het wiel wordt  wat meer naar voren onder de caravan geplaatst.
Bodem.. Schoonmaken, remstangen eraf, remkabels weer gangbaar maken en van vet voorzien, Tectyl, gaatjes afkitten, wielkast kap weer 'spatwaterdicht' maken en meer van dat soort klusjes.  Hout bewerkt en ijzer in de tectyl. Allemaal 'zwart' van kleur..
Gaten in vloerzeil., Nu gerepareerd, niet geheel onzichtbaar, maar wel spatwater dicht en je stoot er niet meer tegen. Vloerzeil is NIET vervangen, doch heftig schoongemaakt en licht opgeruwd en weer met een impregnerende harsverf afgewerkt.
Wat kiekjes van het interieur. Raamrubers moeten dichtgekit worden, beschadigingen in hout moeten bijgewerkt worden en de hemel moet er uit om opnieuw doorgestikt te worden. Als de hemel los is blijkt het dakluik toch wel te lekken....

De witte raamrubbers zijn nog wel goed.

Boven :Waterschade...

 

 

 

Daar moet een nieuw plaatje forrmica tegenaan.

Lantaarnraam rubbers zijn WEL goed, doch het lekt wel. Dakluik moet er later UIT en opnieuw met kit  en nieuw afdichtrubber  er daarna weer in.